Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

1.Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;

2.Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc”;

 

Am primit un alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat. De asemenea puteti lua legatura prin telefon, direct cu unul dintre agentii nostri de vanzari, telefon 0248-280.911.

 

Produsul primit prezinta defecte. Cum procedez?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de  CONTACT sau puteti lua egatura prin telefon, direct cu unul dintre agentii nostri de vanzari, telefon 0248-280.911.

 

Cum pot anula sau modifica o comanda?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul 0248-280.911.